Mai mult -25% REDUCERE pentru noile înregistrări! Aplicați codul NEW25 pentru încă -25% din întreaga comandă.
  Cont   Favorite
Coș
coșul meu
Nu există produse în coșul de cumpărături
COMANDA

Pentru a plasa o comandă, trebuie să fiți înregistrați pe site și să vă conectați la contul dvs. Adăugați produse în coș apăsând butonul „ADĂUGAȚI”. Selectați „CUMPĂRĂTURILE MELE” (gentuța de sus din dreapta) și apăsați butonul „ÎNAINTE”.

Există trei pași - COȘ, ADRESA ȘI PLATA și REVIZUALIZARE.

Pentru a finaliza comanda, selectați „Sunt de acord cu Termenii și Condițiile Generale” în pasul REVIZUALIZARE și apăsați butonul „Comandă”. Dacă ați ales să plătiți cu cardul, veți fi redirecționat către sistemul de plată PAY U pentru a finaliza plata. Dacă ați selectat „Plătiți la livrare”, apăsând „Comandă” se finalizează  procesul.

La pasul 1 (COȘUL) primiți informații detaliate despre produsele din coș. Cronometrele arată cât timp a mai rămas pentru a cumpăra produse individuale sau cât timp au fost rezervate de un alt utilizator. 
În câmpul „Cod promoțional”, puteți introduce un cod pentru o reducere suplimentară. Pentru a activa reducerea din codul promoțional, apăsați butonul „Aplicați”.

La pasul 2 (ADRESA ȘI PLATA) trebuie să adăugați o nouă adresă de livrare, care se salvează și pentru comenzile viitoare.

La pasul 3 (REVIZUALIZARE), puteți elimina produsele deja adăugate selectând semnul „X” din colțul din dreapta sus. Opțiunea LIVRARE AMÂNATĂ vă permite să amânați livrarea comenzii cu 1 sau 2 zile pentru a o adăuga comenzilor ulterioare și astfel să plătiți o singură taxă de curierat pentru acestea.

După finalizarea comenzii, veți primi un e-mail de confirmare care conține un număr de comandă. În acest email veți găsi informații detaliate despre numărul comenzii, tipul de livrare, adresa și modalitatea de plată, descrierea produselor achiziționate.

Aceleași informații pot fi găsite pe site, meniul „Profil” > „Comenzi"

Da, livrarea unei comenzi poate fi amânată. Această opțiune economisește taxa de expediere dacă plasați comenzi suplimentare în zilele următoare.

Pentru a amâna o livrare:

- după ce ați ales o adresă și o metodă de livrare, selectați „Înainte” pentru a ajunge la pasul „Revizualizare”.

- în ultima secțiune "LIVRARE AMÂNATĂ" alegeți pentru ce perioada doriți să fie amânată comanda. Aveți de ales între 1 și 2 zile de amânare.

- după finalizarea comenzii, în meniul „Profil” > „Comenzi” puteți monitoriza timpul de amânare rămas, în care puteți cupla comanda curentă cu alta.

La crearea următoarei comenzi, în primul pas „Coș” va apărea un câmp în care puteți marca cu ce comandă amânată doriți să o cuplați pe cea actuală.

Pentru a vă cupla comenzile, trebuie îndeplinite următoarele condiții:

1. În primul pas al coșului, caseta de selectare „Vreau să cuplez cu  comanda...”, trebuie să se bifeze fiecare dintre comenzile pe care doriți să le cuplați.

2. Comenzile trebuie să aibă aceeași adresă de livrare.

3. Comenzile sunt într-o perioadă generală de amânare sau nu s-a schimbat în starea „La curier”.

 

Dacă aceste condiții sunt îndeplinite, iar comenzile dumneavoastră încă nu au fost cuplate, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon ...(luni-vineri, orele 9:00-18:00) sau e-mail: support@mania.ro pentru vă ajuta.

Anularea comenzii este posibilă dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:

- comanda este cu plata la livrare

- comanda nu a fost livrată către firma de curierat.

Este necesar să trimiteți un e-mail la support@mania.ro cu numărul comenzii și adresa de e-mail a contului prin care a fost efectuată comanda.

În cazul abuzului sistematic al acestei opțiuni, este posibil ca următoarele comenzi să nu fie onorate. Pentru mai multe informații, a se vedea art. 28 din Termenii și condițiile generale.